Obsługa klienta w kancelarii notarialnej w Rybniku

Sprawy, z którymi przychodzą do nas Klienci, są dla nas równie ważne, jak dla nich. Obsługa klienta w naszej kancelarii prawnej odbywa się zgodnie z ustawą o notariacie – co do zasady chcąc dokonać czynności prawnej u notariusza, należy przyjść do kancelarii notarialnej. Wyjątkiem są sytuacje, w których Klientem jest osoba obłożnie chora czy przebywająca w szpitalu lub gdy rejent musi udać się na spisanie protokoły walnego zgromadzenia akcjonariuszy. Chcąc umówić się na spotkanie z notariuszem, trzeba skontaktować się kancelarią telefonicznie lub mailowo – preferowana jest pierwsza forma. Podczas wstępnego kontaktu należy bowiem przedstawić główne założenia umowy.

Wysokość opłat za świadczone usługi nie przekraczają maksymalnych stawek taksy notarialnej, określonych w rozporządzeniu ministra sprawiedliwości z dnia 28 czerwca 2004 r. Dokładny koszt usługi zależy często od wartości przedmiotu umowy i ustalany jest podczas rozmowy z notariuszem. Rejent musi niekiedy doliczyć opłaty sądowe i podatki.

 

Siedziba kancelarii mieści się w Rybniku. Do współpracy zapraszamy też klientów z pobliskich miejscowości – Żor, Pszowa, Czerwionki, wielu innych.

Kontakt:

Nawiązanie współpracy z rejentem

W celu umówienia się na spotkanie z rejentem, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub e-mailowy.

Parking znajduje się naprzeciwko kancelarii, obok dworca PKP.